poniedziałek, 23 lutego 2015

Prolog

Usłyszałam ciche skrzypienie podłogi,które nasilało się z każdym momentem.Ścisnęłam mocniej materac i podniosłam się przyciągając mocno nogi w swoją stronę. -Zooni obiad na stole-cichy a zarazem ochrypnięty głos starszej siostry z trudem dotarł do moich uszu,zacisnęłam mocno wnętrze policzka i wstałam z łóżka bacznie trzymając rękę na pościeli. -Lillete gdzie jesteś?-wyciągnęłam dłoń przed siebie w celu znalezienia swojej siostry,a gdy poczułam ciepły uścisk na mojej skórze momentalnie odetchnęłam. Poczułam z tyłu lekkie uderzenie mojego wózka na którego natychmiastowo opadłam.Wypuściłam cicho powietrze z ust i oparłam się o miękki a zarazem wygodny przedmiot.Odczułam lekkie pchnięcie do przodu,które po chwili nie było już tak odczuwalne. -Smacznego-westchnęła ciężko i przysunęła mnie bliżej stołu. Złapałam niepewnie łyżkę,która zawsze znajdowała się po lewej stronie mojej dłoni i z trudem ucelowałam do miski. -Znalazłam kogoś do pomocy,muszę wrócić do pracy,a tobą musi się ktoś zająć.Nie zostawię niewidomej siostry samej w domu-złapała delikatnie moją dłoń po czym przejechała kciukiem po skórze.Powodując tym samym dreszcz,który obleciał całe moje ciało. -Ale ja sobie poradzę-ę-zająkałam się i włożyłam ciepłą łyżeczkę do ust. -Zooni..nie zostawię cię samej-westchnęła cicho i ścisnęła jeszcze mocniej moją rękę. -To,że jestem niewidoma nie oznacza,że nie umiem sobie poradzić!-krzyknęłam płaczliwie i rzuciłam łyżkę na stół.Odsunęłam się od stołu mówiąc ciche 'nie jestem głodna' i pchnęłam koło wózka w kierunku swojego pokoju,do którego drogę znałam już na pamięć. Zawdzięczam Lillete dużo,bardzo dużo...A zwłaszcza to,że zajęła się mną po śmierci rodziców,którzy zginęli dwa lata temu w wypadku samochodowym.Jednak mam do siebie żal,który tkwi we mnie odkąd się tutaj wprowadziłam.Codziennie obwiniam się za to,że Lillete nie ma normalnego życia,nie spotyka się z koleżankami,nie chodzi do kina i nie robi wielu innych rzeczy co dziewczyny w jej wieku. Nie robi tego wszystkiego przez jeden powód,a tym powodem jestem ja...

(3) lucy hale | Tumblr

--------------------------
Witam Was w nowym blogu!:)
Mam nadzieję,że mój pomysł na niego spodoba się Wam choć w małym stopniu. 
Pierwszy rozdział pojawi się jak na dole zobaczę kilka komentarzy!:)
Do zobaczenia:* 

17 komentarzy:

  1. Super �� /olcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakkk myślałam że pierwsza skomentuje!
    no cóż ...
    Boskie mordeczko czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiaszcze!!! Z niecierpliwością czekam na nexta!!! Bardzo fajny pomysl na ff ;* Zycze duzo weny i jakbys mogla infiormowac mnie na fb o nastepnych rozdzialach to byloby super!!! :D Buzka!!! :* / Horan

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku , nie mogę się już doczekać ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na rozpoczęcie. Na razie nie mogę wiele powiedzieć bo jest mało napisane ale myślę, że następne rozdziały będą coraz to ciekawsze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo stara czekam na nexta buźki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ty mówisz, że ja lepiej piszę! Dziewczyno załamie się przez ciebie!
    Ja już nie mam słów do pisania, jak piszesz ty lub Mela. Po prostu brak i nie do opisania ;-; <3
    Kocham i czeka na następny :*
    Boski, cudowny, genialny, super-fuper, wyśmienity xD, fajny :*
    BRAK SŁÓW :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe... Jestem ciekawa do czego to wszystko doprowadzi. ;3
    Czekam na kolejny ;*
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedno wielkie wow. Masz wielki talent. I mam nadzieję,że go nie zmarnujesz.
    Siostro co ia mam ci powiedzieć? Nic dodać nic ująć. Końcówka mnie strasznie wzruszyła. Miałaś bardzo świetny pomysł na rozpoczęcie i wgl na bloga. Mam nadzieję,że nie zakończysz szybko tego bloga ;* Przy okazji zapraszam do mnie:
    http://changes-niall-harry.blogspot.com
    http://last-minute-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super ! Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty prolog <3 *-* Muszę przyznać, że masz WIELKI talent :3 Chodź szkoda, że ja za bardzo takiego nie mam :)
    Zapraszam na swój, na którego za niedługo wstawię nowy rozdział :)
    http://no-control-harry-styles-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świtny prolog! Dawaj następny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowni bohaterowie, bardzo ciekawy prolg ;) czekam na pierwszy rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnee, czekam na pierwszyy rozdział. <3 <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń